ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. Bevezető rendelkezések
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Szekeres Jánosné egyéni vállalkozó (székhely: 9700 Szombathely, Felsőbüki Nagy Pál u. 1/B, adószám: 90955497-1-38, nyilvántartási szám: 60313054, elérhetőség: +36 30 274 7717, info@primecv.hu, a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott önéletrajzírási és elemzési szolgáltatások igénybevételére vonatkoznak.
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan természetes és jogi személyre (a továbbiakban: Ügyfél), aki igénybe veszi a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat.
2. Szolgáltatások
Szolgáltató az alábbi szolgáltatásokat nyújtja Ügyfelei részére:
· Önéletrajz írás
· Önéletrajz elemzés
A szolgáltatásokat az Ügyfél online igényelheti a Szolgáltató által biztosított kommunikációs csatornákon keresztül. Az elkészült önéletrajzot a Szolgáltató e-mailben, PDF formátumban küldi meg az Ügyfél részére.
3. Megrendelés és fizetés
Ügyfél a szolgáltatásokat elektronikus úton rendelheti meg, az erre vonatkozó instrukciók betartásával. A szolgáltatások díja előzetesen meghatározott és a Szolgáltató által közölt árak szerint kerül megállapításra.
A fizetés kizárólag online módon, bankkártyával a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
4. Teljesítés módja és határideje
A szolgáltatás teljesítésének határideje az Ügyféllel való előzetes egyeztetés alapján kerül meghatározásra. Az elkészült önéletrajzot vagy elemzést a Szolgáltató e-mailben, PDF formátumban küldi meg az Ügyfél részére.
Amennyiben az Ügyfél nem áll megfelelően rendelkezésre a konzultáció során az önéletrajzzal kapcsolatos kérdésekben, a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy eltérjen a szolgáltatásban szereplő kézbesítési határidőtől.
Az Ügyfél köteles a Szolgáltató által kért információkat a megadott határidőn belül rendelkezésre bocsátani. Amennyiben az Ügyfél 5 munkanapon belül nem reagál a Szolgáltató megkeresésére, a Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatás teljesítésének felfüggesztésére vagy elállására.
5. Elállás és visszatérítés
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendelt szolgáltatás teljesítése egyedi és személyre szabott, így az elállási jog nem illeti meg. Mivel a szolgáltatás teljesítését követően digitális termék kerül átadásra, a megrendelés visszatérítésére nincs lehetőség. Továbbá, az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben a szolgáltatás ellenértékét már megfizette, úgy attól nem állhat el, és a szolgáltatás teljesítését nem akadályozhatja meg.
6. Adatkezelés
A Szolgáltató az Ügyfél személyes adatait az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli. Az adatkezelési szabályzat elérhető a Szolgáltató weboldalán vagy az Ügyfél kérésére e-mailben megküldésre kerül.
7. Panaszkezelés és jogviták
Ügyfél a szolgáltatással kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit, illetve panaszait az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
· Telefonszám: +36 30 274 7717
· E-mail: info@primecv.hu
A Szolgáltató a minden esetben törekszik a panasz békés megoldására. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogviták rendezésére a magyar jog az irányadó, és a Szombathelyi Járásbíróság illetékes.
8. ÁSZF módosítás
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et a Felhasználó előzetes írásbeli tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően válnak hatályossá a Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően igénybe vett szolgáltatásokra kell alkalmazni. Az ÁSZF módosítás nem visszamenőleges hatályú.
Jelen ÁSZF 2025. 03. 04. napján lép hatályba és annak visszavonásáig érvényes.